Thursday, June 14, 2012

Tips Merakam Gambar Majlis Tunang

Bersempena dengan majlis pertunangan adik aku Ahad ni,
aku nak share tips2 yg perlu aku follow yg diberikan oleh otai .
Ini job kedua utk aku. Mungkin rezeki bakal anak aku. hehe!

Disini aku share tips2 dari otai tersebut.

Tips Merakam Gambar Majlis Tunang

Mungkin ada yang kurang pasti gambar apa yang perlu dirakam untuk sesuatu majlis tunang. Mari saya kongsikan tips untuk merakam gambar majlis pertunangan.

1. Rakam gambar potret perempuan (tunang).
2. Rakam gambar keluarga.
3. Rakam gambar cincin pertunangan.
4. Rakam gambar-gambar hantaran jika ada.
5. Rakam gambar suasana majlis meminang antara pihak lelaki dan perempuan.
6. Rakam gambar-gambar kreatif dan unik.
…cukup untuk 6 tips ye 

Untuk contoh2 gambar yg beliau share, boleh lah terus klik


No comments:

Post a Comment