Monday, May 21, 2012

Senarai Kehendak Aku

Assalamualakum wbt..

Tetiba je kan nak update blog time maghrib ni.. yela, idea muncul dgn tiba2 tak disangka2 plak tu..

saja nak share dgn kawan2 kehendak aku yg perlu ade.. kira dlm bahasa inggeris, 'my wishlist'...

itu pun kalau aku ade bajet... biasanya mmg xde bajet..hehehe..

aku ni bkn photog yg hebat dgn projek besor2... waktu ni sekadar hobi utk mengasah bakat mata aku..hehe..

so ni kira wishlist aku yg 2 sen..xtau bila bleh dpt.. nak dpt kene usaha ye dak? ade ke org nk bg free? kalo 

ade pun dengan makna yg tersirat...cececece...

di bawah ni aku sertakan gambor peralatan yg nak sgt aku ade....ntah2 sama dgn kwn2 jgk nye pun..hehehe

semoga jadi kenyataan! 

Insyallah...

1) Dry Box...tak perlu besor2.. mcm ni pun dah cukup, yg ni berharga RM390, 2 liter katenye...mungkin kalo pandai cari, dpt lagi murah lah kot..


2) Battery Grip.. aku tak pasti samada ada lagi tak bateri grip utk jenis 500D aku ni.. kalo ori dekat RM500-RM600 jgk lah..yg third party xtau ade ke idak..ader rezeki ade lah..


hahaha tiba2 je aku buntu nak ada ape lagi..hahaha...

kalo ade ape2 lagi keperluan diperlukan aku update lagi..hahahaha

sengal aku ni...


No comments:

Post a Comment